Zgrabna po porodzie - 15 ćwiczeń, które ci w tym pomogą

Chcesz wzmocnić mięśnie kręgosłupa, brzucha i ud, a także dotelnić organizm? Wypróbuj nasz zestaw ćwiczeń. Dzięki nim szybko wrócisz do formy.

kobieta, fitness, ćwiczenia, sport

fot. Aaron Amat - Fotolia.com

1. Wyciąganie kręgosłupa 

Usiądź prosto ze skrzyżowanymi nogami. Pochylaj się jak najdalej do przodu, maksymalnie rozciągając kręgosłup na całej jego długości. Powtórz ćwiczenie 10 razy.
 
Efekt: poprawisz sprawność kręgosłupa, który po porodzie jest bardzo osłabiony. Wzmocnisz jego mięśnie podtrzymujące.
 

2. Świeca

Leżąc na plecach, podnoś wysoko w górę wyprostowane nogi, tak aby jednocześnie unieść miednicę i część lędźwiową kręgosłupa. Następnie wolno powracaj do pozycji leżącej. Oddychaj powoli i głęboko, aby dotlenić mózg. Powtórz ćwiczenie 5 razy.
 
Efekt: Wzmocnisz mięśnie, wyprostujesz sylwetkę.
 

4. Oddychanie przeponą

Połóż dłonie na wysokości ostatniego żebra. Zrób głęboki wdech, wypinając do przodu klatkę piersiową. Robiąc wydech, pochylaj się powoli do przodu, najdalej jak możesz. Powtórz to ćwiczenie 10 razy.
 
Efekt: Dotlenisz narządy wewnętrzne.
 

5. Kołyska

Leżąc na brzuchu, chwyć oburącz stopy. Wyprostuj ramiona i nogi, odchyl mocno głowę do tyłu i wykonaj „kołyskę”.
 
Efekt: Wzmocnisz i rozciągniesz mięśnie klatki piersiowej, ud i ramion.
 
 
Oceń artykuł  0 głosów
Drukuj Drukuj
Nick:
Opinia:

Karinthia2016.05.27 15:00
I’m usually to blogging and i really admire your content. The article has actually peaks my interest. I am going to bookmark your site and maintain checking for new initamrofon.
Kayli2016.05.27 10:46
Ah yes, nicely put, evneroey.
Sonda
słoiczek, dania gotowe, łyżeczka
Jaka jest ulubiona zupa Twojego dziecka?